ΑΝΘΡΩΠΕ

Άνθρωπε να μη λες ότι δεν είμαι καλά

κανείς δεν πιστεύει τα παχιά σου λογάκια

να ξέρεις στη ζωή είναι πολλά τα σκαλάκια

που δε θ' ανέβαιναν τα δικά σου ποδαράκια .


Να ξέρεις , όσο μακρύς κι αν είναι ο δρόμος

αυτόν που μερικά ανθρωπάκια φτιάξανε

πάντοτε θα βρίσκεται ξαφνικά κάποιος τρόπος

ν' αγαπιούνται αυτοί που ποτέ δεν ταιριάξανε .


Όσο η Γη γυρίζει

κ εγώ δε ζαλίζομαι

η καρέκλα θα τρίζει

και δε θα χαρίζομαι .


Άνθρωπε , αναρωτιέσαι εγώ ποιός να είμαι ;

Μ' έστειλε μεγάλος και τρανός δημιουργός

γι' αυτό ρε κακέ να με φαντάζεσαι και τρέμε

έρχεται εκείνο που το λέμε θάνατος αργός .


ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι στίχοι για τη μελωδία ΑΝΘΡΩΠΕ , γράφτηκαν το 1998 . Έγραψα τη μουσική στις 24 Μαρτίου του 2019 . Ερμηνεύω εγώ .

© Πνευματικά δικαιώματα , Αποστολίδης Σάββας ( Saian Ziliano ) .