ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΩ

Για όλα τα ψεύτικα και αληθινά

δε χρειάζεται να πιω , να γίνω φέσι

να ζω μ αισθήματα φθηνά

να ψάχνω να βρω ποτήρι

να μη σου κάνω χατήρι

θέλω στην καρδιά μου να 'χεις πάντα θέση

θέλω να 'χω πάντα δίπλα μου εσένα

και να ναι όλα τ' άλλα γύρω μου ξένα .


Όπως βλέπεις είμαι εδώ

δεν χρειάζεται να πιω

να ζω σκοτάδι βαθύ

να μην μπορώ να σε δω

και τ' όνειρο να χαθεί .


Για όλα τα ψεύτικα και αληθινά

δε χρειάζεται να πιω , να γίνω φέσι

να ζω μ αισθήματα φθηνά

να μην έχω νέα να πω

τίποτα να μη σου δώσω,

θέλω στην καρδιά μου να 'χεις πάντα θέση

δεν χρειάζεται να πιω , γιατί σ' αγαπώ

και την αγάπη μας σαν άγιος να σώσω .


Όπως βλέπεις είμαι εδώ

δεν χρειάζεται να πιω

να ζω σκοτάδι βαθύ

να μην μπορώ να σε δω

και τ' όνειρο να χαθεί .


ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι στίχοι για τη μελωδία ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΩ , γράφτηκαν το 1997 . Έγραψα τη μουσική στις 12 οκτωβρίου του 2018 . Ερμηνεύω εγώ .

© Πνευματικά δικαιώματα , Αποστολίδης Σάββας ( Saian Ziliano ) .